czwartek, 6 września 2012

wrzesień

 
Wrzesień. Syn skończył cztery lata. W Starbucks pojawiła się latte o smaku dyni (brzmi to co najmniej niedorzecznie w języku polskim... z dyniami mam pewien plan, ale o tym za miesiąc). Skończyłam trzecią część kursu fotografii. Zaprenumerowałam (dziwne słowo, jak by się dłużej zastanowić) magazyn Pokochaj Fotografię. Przymierzam się do zrobienia zupy marchewkowej z curry i pistacjami (jak tylko temperatura spadnie do przyzwoitego poziomu). Mam zapalenie spojówki. Ot, życie. 

2 komentarze:

gwiezdna pisze...

gratuluję ukończenia kursu foto :))) zawsze chciałam taki przejść ale w mojej mieścinie nie ma możliwości, pozdrawiam :)

lotta7 pisze...

lidka, to tak naprawdę dopiero połowa, druga jeszcze przede mną :); a kurs jest online, nyip.com; pozdrowienia!