sobota, 13 października 2012

cdn...

 
 
Chwilowo tylko tyle... nie ogarniam...

6 komentarzy:

Kropka pisze...

Piękne dynie!
W ogóle bardzo lubię te pomarańczowe bańki, są takie radosne, jesienne, ciepłe...
Muszę sobie strzelić jakąś w domku dla urody pomieszczenia. :)

viwaldi pisze...

kadr z "Prometeusz 2"
na hatak.pl ostatnio bylo info o tym ;)

viwaldi pisze...

nikt tu nie ogladal "Obcego"?

lotta7 pisze...

Ja nie, podobnie jak nie widziałam Gwiezdnych wojen :)

viwaldi pisze...

hint: xenomorph eggs
pewnie jestem pokrecony ale dla mnie to oczywiste ;)

teraz na tvp1 leci: Jurassic Park 2 a tam ..."Biurokraci z InGenu chcąc ratować nierentowny interes postanawiają przenieść Park Jurajski do San Diego..."

dinozaury + tyle obcych. ja bym wieczorami nie wychodzil z domu ;)

lotta7 pisze...

haha, doskonałe!